AMBULANS



Idag vaknade jag av att Elise var väldigt tät i luftvägarna i näsan.
Hon fick lite koksaltlösning i näsborrarna, bara 1 droppe i varje, men de löste upp allt slem,
Hon fick kramper och höll andan, det var sjukt obehagligt, Hon slutade inte, så mamma ringde 112
De pratade med mamma ända tills ambulansen kom fram, sen fick Elise åka med till Östra, jag följde med i
ambulansen och mamma körde bilen efter. Väl framme kräktes hon minst en deciliter slem, sen mådde hon bra.
Det var sjukt obehagligt att inte kunna göra något, hon bara höll mig hårt och krampaktigt. Jag var väldigt rädd.

Nu sover Elise. hon mår bra nu.
Imorgon skall vi hem till Freddan igen!
Underbart!!!
Det är inte roligt att vara ifrån honom.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Usch va obehagligt, skönt att höra ni mår bra nu!

Kram Agnes

2009-07-16 @ 17:13:46
Postat av: Erik

Va läskigt... bra att hon mår bra! Kram Kram

2009-07-16 @ 21:17:22
Postat av: Robert

Pussa på min Elise från mig.., tills vi hörs.



KRam

2009-07-17 @ 12:26:16
Postat av: Jessicamk

Fy vad otäckt. Tur att allt gick bra!

2009-07-18 @ 13:27:48
URL: http://nogg.se/jessicamk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0