Jag vet, jag är dålig på att upptadera. Men jag har en dotter som tar tid.

Igår hämtade jag ut den nya ersättningen till Elise. Lite skillnad i pris.
Fram tills nu, så har vi handlat 20 burkar för lite drygt 2000kr, (den som var utgående var hälften så dyr)
Hämtade ut 18 burkar igår, de skulle kosta 3600kr för lite drygt en månad, jag fick betala 120kr.- Etthundratjugo kronor!!!
Bara för att vi har fått de på recept nu av en barnläkare. Det är helt sjukt. De var lixom våra semesterpengar som fick gå till Hennes mat innan, nu e de ju inga penar alls, 120kr i månaden.

Idag skall jag iväg och lyxa lite, fick presentkort när jag fyllde år, På UNNI, av Jessicka och Fabbe.
Så jag skall färga fransarna, inför Italien :) Lite snygg kan man ju få vara iaf.
Bristnigar, lite extra fläsk på magen, låren och armarna, okej, lite under hakan me, men fransarna e iallafall svarta :)

Köpte en jätte fin Rosa/röd Uv-dräkt till Elise idag. Från Laban och Labolina. Kostade bara 199kr.
Har letat sönder mig överallt, köpte tillslut en förstor blå/grön dräkt på "Name it"
Men så hittade jag denna fantastiska dräkt idag, om det bara hade varit förgen hade jag faktiskt haft kvar den blå, men
den e ju för stor me. Så jag ringde till Name it och de sa att jag kunde få ett tillgodokvitto, så nu skall jag dit och handla något fint till LillStrumpan :)

I morgon skall vi hem till Lilla Jennifer och hennes familj och hälsa på.
Jennifer går på förskolan där jag jobbar, hon e sååå otroligt söt och go.
Hela hennes familj är helt underbara människor.

Nu skall jag städa lite, så Fredrik inte tycker att jag är het hopplös.
Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0