Quiz


Hej Hej. Ikväll skall jag, Mamma och Elise på Quiz afton på Bakgården (www.bakgården.nu) det skall vara med å!
De skall bli riktigt trevligt.
Nu har jag börjat med "inför italien"  så nu är det diet som gäller. Skulle vara skönt att tappa 5 kg innan vi åker. så tar jag resten sen när jag kommer hem igen. Så nu dricker jag FitLine.
Ni är väldigt dåliga på att komentera, så jag vet ju inte om det är någon som läser bloggen?

Tråkigt att skriva när ingen skriver något.
Ha en kanonbra dag!


Snart är vi hemma hos dig igen!
Vi älskar dig, och sakner sig massor Freddan-.

Kommentarer
Postat av: Robert

Trodde det var mig ni sakna men okey då...

Fredrik får väll gå bra den här gången...

2009-07-15 @ 16:42:55
Postat av: Jessica

Jag läser.

Ni verkar vara ute och åka mycket. Det funkar bra med lillan? Är lite orolig att man inte ska kunna göra allt man vill sen ... Kram jessicamk

2009-07-16 @ 10:49:07
URL: http://nogg.se/jessicamk
Postat av: Anonym

Vi saknar dig med Robban :)



Jo då, det går jätte bra att åka runt., bara man tar det i lugn takt och stannar så känner inte hon av att vi förflyttar oss. Hon sover mest :) Kram

2009-07-16 @ 16:13:07
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg flera ggr i veckan :) Kul o se hur det går för dig o din familj! kram vickan

2009-07-17 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0