Semester minnen

    
Mys                                 Gosar hos Pappa               Min snygga Pappa   
 
Är i Örebro med Mamma och Pappa på ett mysigt torg
        
Min goda tumme     Hur söt kan man bli??        Mormor o jag i solnedgången.
        
Min Kusin Junior, som är exakt en månad äldre                                                             

    
Farmor och Farfar hälsade på i Gbg      Min kompis Vilma    Min Gudmor          




Mys i min nya Babysitter                          Sova med Pappa           Min fina vagn

  
Jag i mon nya pool          Morbror John             Mormor         Morbror Linus och Junior
       
 
                               Jag och Mamma Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0