Det är fint väder!


Tack för en underbar helg underbara svärmor och Svärfar!
Nu är det inte många dagar kvar till Semestern.
TISDAG
ONSDAG
TORSDAG
SEMESTER!!!
Det skall bli så mysigt att vara alla tre i tre hela veckor!!!
Idag skall jag och Elise hem till underbara Faster Jessica.
Supermys!

Vi längtar så mycket efter er hemma i Mölndal!!! Massor massor!
Men snart ses vi, och så skall vi bara ta de lungt och mysa.
Hoppas ni får brevet som Elise skickade till er igår :P

Nu skall jag hinna äta något och försöka städa lite innan lill Strumpan vaknar.

Kommentarer
Postat av: Mormor Madeleine

Vi längtar efter er också, men nu är det inte så långt kvar. tack för det fina brevet Elise, jag får säga att du stvar väldigt bra för din ålder. Puss o kram Mormor.



PS. jag tvättar nu allt i Skona, så ni inte skall bli röda i skinnet när ni är här. Puss

2009-06-17 @ 12:28:40
Postat av: Mormor Madeleine

2009-06-17 @ 12:33:57
Postat av: Lisen

hihi, det låter bra :)

2009-06-17 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0