Jakten på mat.



Igår var jag och Elise runt och letede mat.
Vi har äntligen hittat en ersättning som Elise inte får ont i magen av!
Problemet, förutom att det blir mycket dyrare, är att denna sorten skall utgå!
TYPISKT. Men jag har ringt tillverkaren och jag har varit runt på alla apotek,
Köpte de sista 8 burkarna i Älta, 1 på Nacka sjukhus, 6st burkar på Värmdö,
och så har mamma köpt en i Mölndal och en i Kållered.

Så nu har vi 17 oöppnade burkar. De räcker i 15 veckor ungifär.
Då klarar vi oss iallafall över sommaren. Sen hoppas jag att hennes lilla
mage klarar att få Semper, Lemolac igen. Annars får vi göra en utrednig.

Idag skall jag och Elise träffa några Mammor med deras Barn,
Vi skall promenera och sen ta en fika :)
Men först skall vi åka och köpa midsommarkrans :P

Jag kommer inte kunna skriva mer nu tills den 23dje.
Så vi önskar alla en trevlig Midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0