Midsommar på landet

Midsommarafton var lite regnig, men väldigt mysig.
Fredrik fick ett getingstick och fick ta Zyrlex, 
sen blev det endel alkohol på de, så han slocknade klockan 21 innan tårtan :)
Han sov oavbrutet till klockan 06:00 då fick han gå upp och mata Lilla Elise. Då hade jag suttit uppe med henne tills klockan halv 3. För hon hade sovit hela dagen, så hon var ju helt Piggelin. Men det var inte jag.
Sen sov Freddan till kockan 10. Så han behövde nog sova ut :P

Fabbe och Mårten har rakat av sig håret, Linn har fått vattenkoppor, Fredrik har vurpat och slagit sig. Cattis har ryggskott och Jessica har fått 2 fästing bett.
Men vi har haft de riktigt bra! Nu skiner solen och himlen är blå.

I morgon skall Jag, Fredrik och Elise till Göteborg, Möndal. Underbart. 
Men först skall vi en sväng till Vingåkers outlet. 

Nu skall jag dricka lite vatten, för mitt huvud sprängs snart.


Kommentarer
Postat av: Jessicamk

Hej Fröken!

Kan du inte ta lite bilder på vagnen och skriva om den här på bloggen:) ? Kramar

2009-06-23 @ 22:44:11
URL: http://nogg.se/jessicamk
Postat av: Faster Jessica

Heeej! När ska du skriva mer? Det är så roligt att läsa och få kolla på bilder! Jag har köpt två bodys till lilla Elise, fyndade =) Dom e jättesöta!

Hörs snart! Puss

2009-06-24 @ 22:11:12
Postat av: Johan =(^.^)=

Sv: hahaha (a) kanske inte

2009-06-25 @ 18:01:53
URL: http://johanborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0