Önskar jag hade sladden med mig

Jag har så många fina sommarkort på Elise nu. Men jag har ingen sladd med mig, så ni får se dem när vi kommit hem till Sthlm igen. Då blir det en stor bildvisning. 

Idag har Elise badat i sin pool, hon låg och plaska i säkert 15-20 minuter, Hon tyckte det var super skönt. Vi satte i hennes "bad stol" i poolen så hon kunde ligga själv, hon såg väldigt stekig ut med nappen i munnen i hennes bad poose. :)
Jag har anmält mig till att testa lite Philips baby prylar, om jag kommer med där så lovar jag att blogga om alla olika saker. 
Så ni får lite info om Plus och Minus. 
Nu skall jag åka till Odensbacken och handla lite gott inför kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0