♥ Mors Dag ♥


Lill Strumpan vaknade halv fem i morse.
Fredrik skulle ju upp till jobbet, så jag satt i sängen och matade henne, jag va sååå trött.
Sen ligger jag och Elise och halvsover tills hon kräks ner hela sängen. Så de e bara till att gå upp och slänga in en maskin tvätt. Tur som bara den att vi har tvttmaskin i lägenheten.

Idag är det Mors Dag, min Första någonsin ♥
Jag skall ner en sväng till Saltsjö-Bus och hämta Elise fotavtryck som vi gjorde förra veckan,
De har nått slags morsdagfirande där idag :)
Sen när Fredrik kommer hem från jobbet skall vi hem till Hästhagen och fira oss Mammor ♥

Nu skall jag ta min lilla kräkfia och bada henne så hon luktar gott igen ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0